Καλώς Ήρθατε!!!

Καλώς ήρθατε λοιπόν στο blog μας...Είμαστε και μεις όπως κ εσείς...Καμένοι με το στοίχημα...Ευχόμαστε εδώ μέσα να μπείτε πλούσιοι...
Και να μη βγείτε ποτέ...Αλλά αν ποτέ βγείτε , να είστε πλουσιότεροι...


Καλά κέρδη σε όλους μας!!!

Ετικέτες

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

στο Part2 λοιπόν...


368.Αστέρας Τρίπολης - Απόλλων Σμύρνης
Πολλοί γράφουν για No Bet στο ματσάκιον τούτο...Εγώ λέω ότι ο Αστέρας έχει την ποιότητα να ρίξει και τρίμπαλο στον νεοφώτιστο...ήρθε η ώρα να πέρνει τα πάνω του ο Αστέρας...1 και απόδοση 1,45...

369.Ατρόμητος - Άρης
Μεταφέρθηκε γι αύριο αλλά έτσι κ΄ αλλιώς NO BET...

370.Πανθρακικός - Παναιτωλικός
Εγώ το βλέπω για G/G και απόδοση 1,90...και οι δύο έχουν την ποιότητα...

371.ΠΑΟΚ - Πανιώνιος
η Τούμπα λίγο πολύ θα είναι στανταράκι για τέτοια ματς φέτος...όχι ότι είναι καμία έδρα φόβητρο αλλά γιατί ο Ρώσος επενδύει εκεί...και ξέρει να προστατεύει την επένδυση του...1 από ημίχρονο το βλέπω και απόδοση 1,80...

383.Λεβαδειακός - Ολυμπιακός
πιο χαζό και ελλεινό 0-1 πεθαίνεις...Under και απόδοση 1,75...

384.Αταλάντα - Τορίνο
Επίσης No Bet για πολλούς...εγώ έχω εκφράσει την απέχθεια προς την Τορίνο και τον λόγο αυτής...Η Αταλάντα έχει και την έδρα και το ρόστερ...1 και απόδοση 2...

385.Κατάνια - Ίντερ
Πληρώνει 2,25 το 2 της Ίντερ..εύκολα από κει δεν περνάει κανείς...πολύ καλή έδρα στην οποία η Κατάνια σίγουρα σκοράρει...επειδή πιστεύω το 2 της Ίντερ πιστεύω όμως και στο G/G , θα πάω με το Over και 1,85...

386.Μίλαν - Κάλιαρι
Θα το πάρει το ματς...Πρέπει άλλωστε...δεν μ'απασχολεί εμένα όμως...είναι αστείο δημιούργημα αυτή η Μίλαν...ίσως λόγω της ανανέωσης που πάει να κάνει...δεν θα ποντάρω κάτι αν και πιστεύω το Over...

387.Μπολόνια - Σαμπντόρια
Κουτσός με Στραβό...Συμπάθεια μου η Σαμπντόρια αλλά ότι θέλει ας γίνει , δεν θα πάρω...

388.Ουντινέζε - Πάρμα
Την κατάρα μου να χεις Ντι Νατάλε...κ επιτέλους σταμάτα το ποδόσφαιρο...πφφφφφ...θα πάω με το Χ2 της Πάρμα σε απόδοση 1,65...

389.Σασσουόλο - Λιβόρνο
Ντέρμπυ Απόλλων Σμύρνης με Καλλονή και δίνει 1,90 στον 1...έλλεος...όποιος θέλει ας πάει , εγώ όχι...

390.Τζένοα - Φιορεντίνα
Ιδιαιτέρως δυνατή η Φιορεντίνα...έκανε και το πρώτο της θαύμα φέτος με το 2 της Γκρασχόπερς στην έδρα της...εγώ πιστεύω το 2 αλλά η Τζένοα δεν είναι σαπάκι...Over και 1,80...

398.Μαρσέιγ - Μονακό
Μεγάλο ματς στη Μασσαλία...Μεγάλη έδρα το Βελοντρόμ...όλοι μα όλοι βλέπουνε Χ κ G/G...προφανώς στο 1-1 το πάνε όλοι...εγώ λέω Over σε απόδοση 2...

Ποντάρουμε όσα μπορούμε...
Σκεφτόμαστε πριν ποντάρουμε πολλά...
Καλή Κυριακή να χουμε γιατί αυτό το Σαββάτο μας πέθανε στο ξύλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου