Καλώς Ήρθατε!!!

Καλώς ήρθατε λοιπόν στο blog μας...Είμαστε και μεις όπως κ εσείς...Καμένοι με το στοίχημα...Ευχόμαστε εδώ μέσα να μπείτε πλούσιοι...
Και να μη βγείτε ποτέ...Αλλά αν ποτέ βγείτε , να είστε πλουσιότεροι...


Καλά κέρδη σε όλους μας!!!

Ετικέτες

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Εγώ τι βλέπω , εσείς τι παίζετε...Part1...


312.Γκρόνινγκεν - Άγιαξ
όποιος έχει άντερα να ρίξει λεφτά σ'άυτο το 1,45 του Αίαντα ας το κάνει...εγώ το βλέπω και απόδοση 2,17...

318.Σέντ Ετιέν - Μπορντό
Πολύ θα την αποφύγουν ελλέω αποκλεισμού...εγώ θα την ακολουθήσω...πιστεύω θα κερδίσει...αλλά για να φυλάξω τα ρούχα μου θα το δώσω Under και απόδοση 1,55...

328.Στουτγκάρδη - Χόφενχαιμ
Με την Γερμανία δεν θα ξαναμπλέξω με σημεία...εκτός από τα πολύ τσιμέντα...ασόβαρη ομάδα η Στουτγκάρδη μέχρι στιγμής...κάποια στιγμή πρέπει να κερδίσει...δεν με νοιάζει πότε θα είναι...η Χόφενχάιμ έχει τη δυνατότητα να βάλει 7 γκολ και να χάσει άλλα τόσα...G/G και Over σε αντίστοιχες αποδόσεις 1,30 και 1,50...

335.Νις - Μονπελιέ
Βρε Νις , βρε Νις...τον Απόλλωνα ρε Νις...της Λεμμεσού...δεν σε χάλασε μωρή σαβούρα...δεν ποντάρω υπέρ σου , τον Κριστιάνο Ρονάλντο να φέρεις , πληρώνεις καλά και είναι και ιστορικό ματς σήμερα...με τις υγείες τον άσσο στο 2,05...εγώ δεν θα τον ποντάρω...εγώ πιστεύω το under σε απόδοση 1,50...

342.Άιντραχτ Φρανκφούρτης - Ντόρτμουντ
Μία Άιντραχτ που θυμήθηκε να παίξει μπάλα με την Καραμπάκ...Μία Ντόρτμουντ ως η πιο σοβαρή τακτικά ομάδα...είναι όμως απρόβλεπτη...μπορεί να βάλει ένα και να τελειώσει εκεί το ματς...μπορεί να μη σταματάει...εγώ θα το διαλέξω το 2 και το Over σε 1,45 και 1,40 αντίστοιχα...

356.Ρόμα - Ελλάς Βερόνα
Περιμένω να δω την απόδοση της Ελλάς εκτός έδρας...αν παίξω κάτι αυτό θα ναι το anytime Luca Toni...αλλιώς απλά θα περιμένω το live...αν θέτε σεις κάτι άλλο αυτό είναι το G/G στο 1,65 και το Over στο 1,55...

επιστρέφω σε λίγο με το Part2...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου